LK Systems LK Group Suomi
Sulje

LK Group

UKK

Alta löydät vastaukset yleisimpiin tuotteisiimme liittyviin kysymyksiin, sekä vinkkejä mitä kannattaa ottaa huomioon, kun suunnittelet lattialämmitystä kotiisi. Jos et löydä vastausta kysymykseesi, ota rohkeasti yhteyttä meihin, tai jätä yhteydenottopyyntö Ota yhteyttä-painikkeen kautta.

CubicSecure antaa pitkän äänimerkin?

Hälytys – vuoto havaittu. Laite hälyttää havaitusta vuodosta. Kuittaa hälytys painamalla Water On/Off.

Hälytyssignaali ilmoittaa havaitusta vuodosta. Kuittaa hälytys painamalla kerran WATER ON/OFF-painiketta.

Tarkista putket ja korjaa vuoto. Kun vuoto on korjattu, paina WATER ON/OFF-painiketta kerran uudelleen, niin CubicSecure kytkee veden takaisin päälle.

CubicSecure on menettänyt wifi-yhteyden.

Paina Connect-painiketta kerran, jolloin laitteen pitäisi muodostaa yhteys uudelleen. Jos Connect-ledi alkaa vilkkua valkoisena, laite on menettänyt kirjautumistiedot. Käytä MyLK:n toimintoa ”Päivitä wifi” syöttääksesi wifi-tiedot uudelleen. Käytä tätä toimintoa myös, jos haluat yhdistää laitteen toiseen wifi-verkkoon.

En pysty yhdistämään CubicSecurea wifiin.

• Onko sinulla 2,4 GHz:n wifi sekä kännykässäsi että kiinteistösi wifissä? Tarkista kännykän ja reitittimen/liityntäpisteen asetukset.

• Onko wifi-signaali riittävän vahva? Ellei ole, siirrä liityntäpiste/reititin/antenni lähemmäksi.

• Päivitä MyLK-sovellus uusimpaan versioon.

• Testaa toisella kännykällä.

• Poista sovellus ja asenna se uudelleen.

• Tarkista, ettei wifin käyttäjätunnuksessa tai salasanassa ei ole erikoismerkkejä tai kirjaimia å, ä, ö.

Koetko ongelmia yhdistää kiinteistön Wi-Fi-verkkoon tai katoaako yhteys laitteestasi?

Varmista, että reitittimessäsi ei ole käytössä ajastettua DHCP-vuokrausta eikä Wi-Fi ole asetettu automaattiseen kanavanvaihtoon. Lisätietoja varten ota yhteyttä internetpalveluntarjoajaasi tai reitittimen toimittajaan.

Aktiivinen ajastettu DHCP-vuokraus tarkoittaa, että reitittimesi antaa väliaikaisen IP-osoitteen verkon laitteelle, ja kun vuokra-aika umpeutuu, laitteen on pyydettävä uusi osoite voidakseen muodostaa yhteyden.

Automaattinen kanavanvaihto tarkoittaa, että reititin vaihtaa itse kanavaa Wi-Fi-taajuusalueella. LK Arc ja LK Cubic eivät tue automaattista kanavanvaihtoa tai DHCP-vuokrauksen uusimista ilman laitteen uudelleenkäynnistystä, joten nämä ominaisuudet tulisi poistaa käytöstä.

Kuinka yhdistän CubicSecuren verkkoon/ MyLK-sovellukseen?

Katso opetusvideo täältä.

Videot

Löytyykö tukea Home Assistantille, Google Homelle, Apple Homekitille tai Homeylle?

LK CubicSecure ei tällä hetkellä tue muita ratkaisuja kuin MyLK-sovellusta tuotteen käyttämiseksi. CubicSecurelle kuitenkin parhaillaan kehitetään tukea sekä Homeylle, että HomeAssistantille. Tarkkaa julkaisupäivää ei ole vielä asetettu, mutta sen ei pitäisi olla kovin kaukana tulevaisuudessa. Tuki Google Homelle ja Apple HomeKitille on edelleen suunnitteilla, mutta sitä lykätään toistaiseksi.

Millaisia vedenvirtauksia CubicSecure mittaa?

CubicSecure mittaa veden virtauksia välillä 6–4000 l/h.

Huomaa, että integroitu paineanturi voi painetestin aikana havaita mikrovuotoja, jotka ovat alle 6 l/h. Painetesti tehdään automaattisesti kerran päivässä.

Millaisia vuotoja CubicSecure voi havaita?

· Mikrovuotoja painehäviö > 0,5 baaria

· Keskisuuria vuotoja >6 l/h vähintään 45 minuutin ajan  

· Suuria vuotoja > 1500 l/h vähintään 90 sekunnin ajan

Tarkemmat tiedot löydät käyttöoppaasta [linkki käyttöoppaaseen].

Mistä löydän CubicSecuren sarjanumeron?

Sarjanumero (S/N) koostuu 12 merkistä ja löytyy CubicSecuren takaosassa olevasta tarrasta tai MyLK:sta tuotetietosivun alta (alavalikon keskimmäinen painike).

Mistä tiedän, onko minulla 2,4 vai 5 GHz:n wifi?

Kaikissa nykyaikaisissa reitittimissä/liityntäpisteissä on sekä 2,4 että 5 GHz:n wifi. Oletusarvoisesti sekä 2,4 että 5 GHz on aktivoitu, mutta tämä voi vaihdella eri tuotemerkkien välillä. Voit tarkistaa, onko sinulla 2,4 GHz:n wifi kytkemällä 5 GHz:n pois päältä kännykästäsi (jos mahdollista) ja katsomalla, näkyykö wifi edelleen. Vaihtoehtoisesti voit mennä reitittimen/liityntäpisteen asetuksiin (jos et ole varma, miten tämä tehdään, katso laitteen käyttöoppaasta tai ota yhteyttä reitittimen, yhteyspisteen tai internetin jälleenmyyjään tai palveluntarjoajaan). 

Näyttää 10 / 22